6è Anglés UD 3. Work and play

1. Objectius

  • Identificar i practicar vocabulari relacionat amb treball i professions.
  • Practicar to be + treballs i professions.
  • Aprendre vocabulari per dir l’hora en anglès.
  • Aprendre i practicar aspectes gramaticals com: Past simple.
  • Aprendre llenguatge de l’aula i de cada dia; (Say it !: Cool !, boring!).
  • Realitzar petits intercanvis comunicatius (diàlegs) per practicar les estructures de la unitat, les expressions i el vocabulari.
  • Escoltar, cantar i personalitzar una cançó (We can change things) inventant noves estrofes.
  • Escoltar i entendre la història de la unitat; una biografia (A biography: the oldest pupil), practicant les estructures claus de la mateixa: He was … / He was not, They were / They were not.
  • Aprendre i practicar la segona estructura de la unitat: I was at … / I was not at …, Where you at … ?, Yes, I was, No, I was not.
  • Llegir i representar la història. Practicar la pronunciació i l’entonació a nivell de frase.
  • Llegir i entendre un correu electrònic sobre un diari de vídeo (Video diary)
  • Realitzar activitats escrites, practicant la comprensió i l’expressió i consolidant així el vocabulari i les estructures de la unitat.
  • Escriure una redacció a partir d’una entrevista (A report)
  • Aprendre i dir un embarbussament, per practicar l’entonació de les preguntes i la pronunciació del so / ə /.
  • Aprendre sobre la música africana, traslladant el llenguatge de l’aula a un context de vida real (Rhythm and drums) enllaçant la llengua anglesa amb altres temes interdisciplinaris (Música)
  • Repassar i reflexionar sobre el treball realitzat. Autoavaluar el seu propi progrés.

 

2. Vocabulari Bàsic

  • lawyer, doctor, vet, office worker, builder, cleaner, housewife, reporter.
  • In a hospital, postman, waiter, policeman, pupil, actor, teacher, workers, cowherd
  • Trousers, school uniform, short, go to school, surprised, free education.
  • Five past, ten past, twenty past, twenty five past, twenty five to, twenty to, ten to , five to, o’clock, half past, quarter past,  quarter to .
  • African, Calypso, Flamenco, Samba, rock and roll, blues, jazz, reggae, rap, hip hop, West Africa, the Caribbean Islands, Peru, Brazil, North Africa
    Cool!, Boring!
    Gramática
    Past simple: to be; she/he/they + was/were
    Past simple: to be,  all forms + questions

3. Estructures comunicatives

  • What’s your uncle’s job?, He’s a…
  • He/She was/wasn’t, They were/weren’t, I’m/I’m not a…
  • I was/wasn’t at  + lugar,   Where you at + lugar?, Yes, I was, No, I wasn’t.
  • I was… We were…,    …was originally from…,  it often accompanies…,   on + fecha.

4. Funciones del lenguaje

  • Parlar sobre el que la gent ha fet el cap de setmana
  • Dir les hores

5. Traducció de la història

Text i traducció per estudiar les estructures.

6. Flashcards

Selection_011

7. Sheets

Selection_012

8. Exercicis on-line

Selection_019

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s