6è Anglés. UD 2: Fame and Fortune

Font: Oxford English
Els objectius no tenen perquè coincidir, els posem per tenir una idea del contingut i de l’avaluació.

 

1. Objectius Didàctics

  • Identificar i practicar vocabulari sobre accessoris i activitats de temps lliure.
  • Aprendre i practicar aspectes gramaticals com; el present continu (Present continuous) i el present simple + adverbi de freqüència (Present simple + frecuency adverb).
  • Aprendre llenguatge de l’aula i de cada dia; (Say it !: Lucky thing !, Poor thing!)
  • Realitzar petits intercanvis comunicatius (diàlegs) per practicar les estructures de la unitat, les expressions i el vocabulari.
  • Escoltar, cantar i personalitzar una cançó (Followers of fashion) inventant noves estrofes.
  • Escoltar i entendre la història de la unitat; un conte de fades amb final diferent (A fairy tale with a twist: Happily ever after) practicant les estructures claus de la mateixa: He always / often sometimes / never wears a crown).
  • Aprendre i practicar la segona estructura de la unitat: I’always / often / sometimes / never play …, Does she play … ?, Yes, always / often / sometimes. No, never).
  • Llegir i representar la història. Practicar la pronunciació i l’entonació a nivell de frase.
  • Llegir i entendre un correu electrònic sobre les princeses britàniques (Two modern princesses.
  • Realitzar activitats escrites, practicant la comprensió i l’expressió i consolidant així el vocabulari i les estructures de la unitat.
  • Escriure un perfil d’un personatge famós (A profile of a famous peson).
  • Aprendre i dir un embarbussament, per practicar l’entonació de les preguntes i la pronunciació dels sons / w / i / r /.
  • Aprendre sobre l’origen de certs materials “preciosos”, traslladant el llenguatge de l’aula a un context de vida real (Silk, pearls, gold and diamonds) i enllaçant la llengua anglesa amb altres temes interdisciplinaris (Ciència).

2. Vocabulari

  • Watch, belt, ring, wristband, rucksack, scarf, boots, earrings.
  • Famous, crown, princess, eagle, prince.
  • Never, sometimes, often, always.
  • watch films, go out alone, go horse riding, go to pop concerts, go on skiing holidays, play video games, send, magazine article, princesses, schoolboy/girl
  • Gold, diamonds, pearls, silk, rock, mine, oyster, rare, ordinary, cocoon, worm, gold
  • Long, short, new, old, fragile, hardest, come from, get from.
  • Lucky thing!, Poor thing!

3. Gramàtica

Present simple: she/he + adverbs of frequency
Present simple: all forms + questions

4. Estructures comunicatives

She’s/He’s/They’re wearing,  Are you wearing…?, Yes, I am/No, I’m not.
He/She wears…  I always/often/sometimes/never… Does he/she play…? Yes, always/sometimes/often. No, never.
Repassar i reflexionar sobre el treball realitzat. Autoavaluar el seu propi progrés.

5. Flashcards

Selection_030

Selection_031

6. Exercicis on-line

Selection_019

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s