5è English: UD 4 Sports and hobbies

Font: Oxford English
Els objectius no tenen perquè coincidir, els posem per tenir una idea del contingut i de l’avaluació.

Com estudiar aquesta unitat:

1

Comença llegint els objectius

Així seràs conscient del que se te va a demanar. Centrat, no pergues temps, ajustat al que se’t va a demanar.

2

Mira tot el tema

Fes una repassada ràpida del tema per tal de localitzar on vas a aprendre el vocabulari específic, les estructures que et demanaran, etc.

3

Imprimeix les flashcards

Imprimeix, retalla i apega les flashcards per tal de treballar-les de forma manual. Repassa cada dia, les que et saps a un muntonet, les que encara no et saps deixa-les a altre muntonet i demà comença per aquestes.

4

Imprimeix el vocabulari i copia’l

Tens un full de vocabulari per copiar. Cada dia seria bo que el copiares per tal d’interioritzar l’escriptura del mateix. No val copiar-ho sense pensar, cal anar el més lent possible, pensant cada lletra de la paraula. No necessitaràs fer més de 3 o 4 fulls per saber-lo escriure, així no tingues pressa, interioritza les lletres.

5

Treballa on-line

El treball en format digital ajuda molt i molt a aprehendre les coses, a agafar-les perquè es van repetint. Valora-ho. Si no tens el DVD a ma no et preocupes, fer els recursos on-line i ja buscaràs el DVD.

Mantenir un hàbit d’estudi posa les coses més fàcils

Repte

Estudia 10 minuts al dia durant dues setmanes seguint els punts que hem descrit i els materials que trobaràs més avall. Diumenge, descansa, dilluns tornem-hi.

Si, vols, sols si vols deixa’ns un comentari i conta’ns si aquesta proposta t’ha ajudat o no, si la veus útil o què canviaries. Pensa que 4 ull veuen més que 2, ajuda’ns a millorar el procés d’estudi compartint la teua experiència.

Per accedir al material…

 

1. Objectius

1. Objetivos didacticos

  • Identificar y nombrar ocho deportes y actividades de ocio.
  • Identificar y aprender seis objetos relacionados con los hobbies.
  • Aprender lenguaje del aula y de cada día; (Great!, Brilliant!, Fantastic!)
  • Realizar pequeños intercambios comunicativos (diálogos) para practicar las estructuras de la unidad, las expresiones y el vocabulario.
  • Escuchar, cantar y personalizar un rap,(I like sports) inventando nuevas estrofas.
  • Escuchar y entender la historia de la unidad; un comic (The film star) practicando las estructuras claves de la misma: I’m playing football, He’s kitesurfing, They’re making…
  • Leer y representar la historia. Practicar la pronunciación y la entonación a nivel de frase.
  • Leer y entender un mail e identificar información (hobbies)
  • Realizar actividades escritas, practicando la comprensión y la expresión y consolidando así el vocabulario y las estructuras de la unidad.
  • Aprender y practicar la segunda estructura de la unidad: Is she swimming?, Yes, she is/No, she isn’t, She’s swimming, She isn’t swimming.
  • Aprender y decir un trabalenguas, para practicar la pronunciación de los sonidos /b/ y /v/.
  • Aprender consejos y trucos para mantenerse en forma, trasladando el lenguaje del aula a un contexto de vida real (Fitness facts and tips).
  • Repasar y reflexionar sobre el trabajo realizado. Autoevaluar su propio progreso.

2. Reflexión y conocimiento de la lengua a través del uso

A. Conceptos

Vocabulario

  • Playing handball
  • Doing aerobics
  • Doing gymnastics
  • Kitesurfing
  • Bowling
  • Snowboarding
  • Doing judo
  • Playing volleyball
  • Mountain bike
  • Kite and kiteboard
  • MP3 player
  • Digital camera
  • Pets
  • DVDs
  • Eat
  • Drink
  • Sleep
  • Brush your teeth
  • Go to bed
  • Walk
  • Take

B. Estructuras comunicativas

  • I’m (playing football), He’s/She’s (kitesurfing), They’re (playing volleyball)
  • Is he/she (swimming)?, Yes, he/she is. No, he/she isn’t, he/She isn’t (swimming).

C. Funciones del lenguaje

  • Expresar gustos en relación con los deportes
  • Hablar sobre hábitos saludables
  • Fonética (ritmo, acentuación y entonación)

3. Criterios de evaluación

  • Identifica, dice y numera unos deportes
  • Completa unas palabras de vocabulario (hobbies)
  • Escribe unas frases con una estructura trabajada en la unidad (She,s/He’s/They’re)
  • Lee y comprende un texto, relacionando frases con sus ilustraciones correspondientes
  • Responde unas frases utilizando adecuadamente una estructura trabajada en la unidad
  • Realiza pequeños intercambios comunicativos en grupos
  • Participa en interacciones orales a través de una actividad de recortables
  • Autoevalúa su propio progreso y reflexiona sobre el trabajo realizado

2. Exercicis en suport de paper

Selection_016

Selection_015

3. Estudia on-line

Clica Accedeix als recursos digitals

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s