5è English. UD 3: The city

Font: Oxford English
Els objectius no tenen perquè coincidir, els posem per tenir una idea del contingut i de l’avaluació.

En aquesta unitat didàctica caldrà que estudies el vocabulari relacionat amb els desplaçaments en la ciutat, per fer-ho pots mirar els exercicis del llibre, però caldrà que treballes les flashcards assolint el vocabulari necessari per desenvolupar-te en aquest context.

Per altra banda necessitaràs assolir una sèrie de substantius relacionats amb el tema, estudia’ls primer amb els flashcards i després, quan els hages visualitzat i interioritzat pots escriure’ls descarregant el document practica el vocabulari per escrit.

Dominar un llenguatge és treball de molts passets com aquest. Recorda que cal consolidar cada passet per no haver de tornar enrere.

Treballa on-line, és important per dominar la pronunciació i les estructures de la unitat didàctica.

Clica
Accedeix als recursos digitals

Objectius didàctics

  • Identificar i anomenar vuit instal · lacions de la ciutat .
  • Ser capaç d’indicar direcció (mode imperatiu) utilitzant preposicions de lloc .
  • Identificar i aprendre vocabulari relacionat amb la seguretat viària .
  • Aprendre llenguatge de l’aula i de cada dia ; relacionat amb les salutacions (Hi, It ‘s…) .
  • Realitzar petits intercanvis comunicatius (diàlegs) per practicar les estructures de la unitat , les expressions i el vocabulari .
  • Escoltar, cantar i personalitzar un rap (Our week) inventant noves estrofes .
  • Escoltar i entendre la història de la unitat , una història policíaca (The robbery) practicant les estructures claus de la mateixa : There is a … , There are … , There isn’t a … , There llaurin’t any .
  • Llegir i representar la història . Practicar la pronunciació i l’entonació a nivell de frase .
  • Llegir i entendre un correu electrònic i identificar informació (Road safety – Arrive Alive!) .
    Realitzar activitats escrites , practicant la comprensió i l’expressió i consolidant així el vocabulari i les estructures de la unitat .
  • Aprendre i practicar la segona estructura de la unitat : Go straight on / past / through … , Turn left / right / , Cross the road.
  • Aprendre i dir un embarbussament per practicar la pronunciació del so /k/ i /s/ .
  • Aprendre sobre diversos edificis únics al món , traslladant el llenguatge de l’aula a un context de vida real (Unigue buildings) .
  • Repassar i reflexionar sobre el treball realitzat. Autoavaluar el seu propi progrés.

Reflexió i coneixement de la llengua a través de l’ús

Vocabulari

Bàsic

* Art gallery, bowling alley, ice rink, sports centre, shopping centre, restaurant, football stadium, Internet café.
* Traffic lights, zebra crossing, text message, cycle helmet, reflective vest, lights.
* Robbery, security guard, robber, map,
* Metal, glass, brick, ice, fantastic, unique, stone, building.

Estructures comunicativas

* There is a (painting). There isn’t a…, There are…, There aren’t any…
* Go… straight on/past/through, Turn left/right,  Cross the road.

Funcions del lenguaje

  • Parlar sobre el que es fa el cap de setmana.
  • Expressar el que hi ha o no al descriure una ciutat.
  • Indicar direcció per a anar a un lloc.

Criteris d’avaluació

  • Identifica, diu i numera uns llocs comuns en la ciutat.
  • Completa unes paraules de vocabulari (seguretat viària)
  • Completa unes frases amb una estructura treballada en la unitat (there are / there aren’t)
  • Llegeix i comprèn un text , seguint i numerant unes indicacions en un mapa
  • Reading and writing
  • Completa unes frases utilitzant adequadament una estructura treballada en la unitat (There is / there isn’t – There are / there aren’t any) .
  • Realitza petits intercanvis comunicatius en grups.
  • Participa en interaccions orals a través d’una activitat de retallables.
  • Autoavalua el seu progrés i reflexiona sobre la feina feta .

Recursos per treballar

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s