Cromos de National Geographic – Album sticker

Ens estem fent la col·lecció de l’àlbum de National Geographic.

Si voleu que intercanviem cromos deixeu un comentari. Es poden intercanviar cromos al centre educatiu o per correu quan tinguem uns quants per interrcanviar.

Per tal de veure els que tenim i els que podem intercanviar cal que cliqueu aquest enllaç. És una pàgina web dinàmica, la qual anirem actualitzant a mesura que anem progressant en la col·lació.

Us mostrem els cromos que tenim en aquest moment per tal d’intercanviar.

6 pensaments sobre “Cromos de National Geographic – Album sticker

  1. HOLA SOC LA YRIA I TINC 10 ANYS I VAIG A 4 DE PRIMARIA Y TINC PER INTERCANVIAR AQUETS NUMEROS:089 – 110 – 031 – 100. ELS Q NO TING SON EL DE LA ESTATUA DE LA LLIBERTAT Y EL DE LA ILLA.

    • Hola Yria.

      Moltes gràcies per deixar-nos un comentari al bloc.

      És molt important que no reveles cap altra dada en aquest espai. Ens posarem en contacte amb tu per correu electrònic.

      També és important que informes als teus pares de que vas a intercanviar cromos amb nosaltres i que llisquen ells també l’email que et farem arribar.

      La llista de cromos que podem intercanviar roman a aquesta pàgina web. Podem intercanviar qualsevol dels que ens manquen.

      Salutacions cordials.

  2. SOC JO LA YRIA LI DIRE A LAS NENES DE LA MEVA CLASSE QUE ES CONECTIN AQUI I TANBE QUE TIN PER INTERCANVIAR EL NUMERO 095 I JA HE PARLAT AMB ME MARE I ESTA DECORT GRACIES.

    • Hola Yria.

      Doncs, em sembla molt bé.

      Mira et vaig escriure un correu electrònic privat, revisa el teu Hotmail i concretem per allà.

      Salutacions.

  3. Hola, em dic Ada i tinc 12 anys, faig aquesta col·lecció.
    He estat mirant i vosaltres teniu el cromos que em falten: 049 / 059 / 097 / 105 / 109 / 121/ 169.
    I jo tinc aquests que us poden interessar: 093 / 081 / 130 / 140 / 143 / 182 / 122 / 173 / 077.
    Gràcies

  4. Hola Ada.

    M’alegre que contactes amb nosaltres per tal d’intercanviar cromos.

    Deixa’m uns moments i actualitze la llista, et confirme que podem intercanviar els cromos i establim el procediment.

    T’avisaré per mail.

    Salutacions

Deixa un comentari

